Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Gott nytt 2010

torsdag 31 december 2009
Gott nytt år allihopa! För vissa är klockan 01.09, 1/1 2010, för andra är klockan 16.09, 31/12 2009. Men lika glada är vi för det!

Jag har fått avnjutit en hederlig östersundsfest via webcam, mycket trevligt. Mike är i vanlig ordning en mycket bra värd och håller dom bästa hemmafesterna.

I Vancouver ser planen ut som följer: Oskar jobbar till 6, sen drar jag och han ut till Sebastian och käkar och dricker lite där medan Fredrik sliter på i köket på Joey's fram till halv 12. Vid den tiden är nog jag och O på väg till Tonic (samma klubb som vi var på på Halloween) dit vi betalat 50 dollar FÖRKÖP för att kunna komma in.. Vi får se hur det blir, varken jag eller Oskar är några speciella krogmänniskor, men det kommer nog bli kul!:)

Annars leker livet här i Vancouver. Fredrik jobbar på som ett typiskt fullblod, Oskar har äntligen fått sitt första pass på Joey's och jag ska ÄNTLIGEN iväg på min arbetsträning den 4e januari inför Whistler. Det riktigt kliar i fingrarna... Förstår inte hur jag överlevt snart tre månader utan jobb, men det är också en erfarenhet.

Hoppas alla ni som läser det här haft ett bra nyår, kom ihåg att det blir jättekrångligt och säga "beach noll-tio" nu, det går inte. Det är "beach tio" som gäller.

Big Love!
/R

3 kommentarer to Gott nytt 2010:

Gunhildsblog sa...

ALLT GOTT inför det nya året! Stor kram till Er alla tre.. <3

Steena sa...

HAHA, jag har tänkt precis samma tanke! Beach tio, det låter inte bra...

Gott nytt år på er!

Anonym sa...

Gott nytt år på er och fortsätt njut av livet
Maggan