Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Down With The Sickness

lördag 2 januari 2010
Har ni tänkt på att dagens datum är ett palindrom? Det var den första filosofiska tanke som slog mig i morse när jag vaknade feberyr och äcklig.

2010-01-02 20-10-0102 - ganska coolt. Ord som bildar ord baklänges, typ som Esso.. Osse..? Nae.

I övrigt sliter jag arslet av mig på både Whitespot och Joeys och jag får riktigt mycket credd från alla. Jag sköter mig bra och jag gör det jag ska och lite till! Jag har dock nu åkt på världens förkylning/influensa då jag helt tappat rösten, har feber och frossa och sprängande huvudvärk. Det är fantastiskt att man mellan gångerna man är sjuk glömmer bort hur illa man egentligen kan må.

Nu är det dags att ringa och sjukanmäla sig från jobbet imorrn, äta något, drick honungsvatten och sen krypa till kojs efter en film.

Love by F

4 kommentarer to Down With The Sickness:

Gunhildsblog sa...

Alltså, man kan ju bara säga som i Tanzania .. Pole sana!!!
Krya på Dig, men stig inte upp för tidigt bara.. Jag vik-ar ju nu för en som INTE tog sin enkla sjukdom på allvar!
Allt gott i fortsättningen!

Maggan sa...

Krya på dig, nu har ni väl haft en släng alla 3 av influensa.Nu är det bara att vara frisk. Kram Maggan

Sandra Dee sa...

ja eller som att babar baklänges blir rabarber..

Åsaaaaa sa...

typiskt - jag fick inte vara först på att fylla i Hassanskämtet! :P
men i alla fall, måste bara få flika in hur mycket jag saknar er alla tre! Och dessutom passa på att nämna hur taggad jag är inför sommaren - för ja, vi ses i Vancouver! :D bokar resan imorgon, my darlings :)