Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Who's We? (FREDRIK EDITION)

lördag 5 september 2009
Precis som en gammal och exakt lika fjantig Lunarpresentation så tänkte vi snabbt ta och presentera oss lite, först snabbt och sen kanske lite mer ingående. Det är väl bara att lära känna oss mer genom att läsa bloggen?



SNABBT:
Namn? Fredrik R.A. Scheike
Ålder? 21
Var är hemma? Where I lay my head
Syskon? Ensam och lika bortskämd ändå
Yrke? Arbetssökande och DJ
Språk? Svenska, Engelska & Franska
Musiksmak? Allt som låter bra
Favoritfärg? Men allvarligt, vem fasen vill veta det?

LÄNGRE:
Livsfilosofi? Livet är väl lite vad man vågar göra det till så krångla inte till saker som inte behöver vara krångliga.
Tidigare reserfarenheter? Tillbringade våren -09 i London, Jul och Nyår -08/-09 i Nya Zeeland. Har hunnit med en sväng i Europa med Interrail och utforskat ett gäng länder i Afrika. Har pluggat i Frankrike och även utforskat Peru. Så ja, stor resvana sen barnsben skulle jag vilja säga.
Tidigare bloggerfarenheter? En del
Hur väl känner du dina medresenärer? Jag känner Robin sen mycket länge. Han är min äldsta vän och det är väl drygt 20 års vänskap vi sitter på? Jag har känt Oskar i drygt 6-7 år men det känns som att vi blev väldigt goda vänner direkt. 6-7 år som jag hoppas utvecklas till minst det tiodubbla!
Mitt mål med Kanada? Jag skulle vilja satsa på mitt DJ:ande och åtminstone ha anordnat 2-3 riktigt feta kvällar innan jag åker hem. Jag behöver inte lyckas, bara jag har försökt! Jag vill även se och utforska så mycket som möjligt, jag har ju aldrig varit på andra sidan pölen så att säga.


There you have it, bara att följa bloggen och lära sig mer om oss!

1 kommentarer to Who's We? (FREDRIK EDITION):

Gunhildsblog sa...

Hm, var ligger Peru.. ? Lär väl vara på 'andra sidan pölen', eller hur!