Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Waiting...

onsdag 16 september 2009
Ojoj, helt plötsligt är det Mycket mycket nära till avresa. När jag kom hem från mitt långa långa äventyr runt om i sverige fick jag äntligen se mitt visum. Besvikelsen var total. Inget grattis, inget hej, inga smileys eller inga pussmärken. Bara ren o skär textr. "Vänligen visa upp detta papper för tulltjänstemannen så ska denne se till att dit ärende blir behandlat på rätt sätt."
Tack Kanadensiska Ambassaden, jag kunde inte gjort det bättre själv!

Har även kollat upp lite försäkringar, jäklar vad mycket olika det finns. En djungel rent ut sagt. Men efter mycket om och men verkar det som om jag hittat den ultimata försäkringen, hos IF. 4.200 pix och jag är helförsäkrat ett helt år. That is what I call sweet!

Updates will follow. Stay cheap!

//R

0 kommentarer to Waiting...: