Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

White Dreams

tisdag 22 september 2009
Shit, det här känns helt galet. Ända sedan dess att vi bokade vårat hostel igår har jag inte kunnat släppa tanken på att vi faktiskt snart ska iväg. Big things cooking så att säga!

Hela dagen idag har jag bara gått omkring och varit i extas över att det knappt är en månad kvar tills dess att vi lyfter! Jag har börjat pilla på packlista och grejer och det har hela tiden känts som att jag bara vill explodera i nån slags eufori!

Idag har jag dessutom passat på att lösa nästan allt vad som gäller och rör logistik och flytt också. Morsan flyttar ju ut och ner till Uppsala och kommer inte ha plats för mina grejer, så mina grejer får gå vägen; lägenhet-förråd-magasin. Det blir smidigast och lättast - nu är det bara väldigt spännande att lösa det här med boendet!

Aja, first things first - glädjen över Canada är total!

/F

0 kommentarer to White Dreams: