Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Who's We? (ROBIN EDITION)

onsdag 2 september 2009
Precis som en gammal och exakt lika fjantig Lunarpresentation så tänkte vi snabbt ta och presentera oss lite, först snabbt och sen kanske lite mer ingående. Det är väl bara att lära känna oss mer genom att läsa bloggen?



SNABBT:
Namn? Kjell Robin Christoffer Ullström (Får ofta höra att jag heter Kjell p.g.a. det står först)
Ålder? 21 jordsnurr
Var är hemma? Jag kommer åka hem till Sverige, sen åker jag tillbaka hem till Canada.
Syskon? En liten rackare på 19 år, Rasmus
Yrke? Militär/Servitör/Städare/Vaktmästare
Språk? Svenska, Engelska, Spanska
Musiksmak? Det finns ingen dålig musik, bara fel tillfälle att lyssna på den


LÄNGRE:
Livsfilosofi: Öde i all ära, men allt handlar om Karma. Allt. Ju tidigare man inser att människan innerst inne är egoister desto snabbare kan man förstå sitt och andras beteende.
Tidigare reserfarenheter? Varit runt en del, mest i europa. Danmark, Tyskland, Prag, Frankrike. Lyckades ta mig iväg till Kenya i tre veckor under hösten 2006 samt varit till Alanya innan det blev solparadis
Tidigare bloggerfarenheter? En del
Hur väl känner du dina medresenärer? Fredrik o jag går tillbaka 20 år, jag och Oskar lärde känna varandra inför den gemensamma resan till Frankrike 2007. Sedan dess har det gått stadigt uppåt, om man nu kan förklara vänskap så.
Mitt mål med Kanada? Mål och mål. Fredrik ringde mig en kväll i Juli o frågade om jag ville hänga med, dagen efter hade jag bestämt mig. Det var en bra idé som med största sannorlikhet skulle bli spännade, så jag såg inga hinder. Just do it!

1 kommentarer to Who's We? (ROBIN EDITION):

Gunhildsblog sa...

Du ser lite lätt desperat ut, Robin!