Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

I Like

torsdag 10 december 2009
Vad snurrar i kollektivet? Här kommer lite exempel!







Naturligtvis inte en utförlig lista, men det är lite vad som passerar med mest jämna mellanrum!

Själv är jag uppe i ottan för att arbeta om mitt CV, göra SIR- och FOODSAFE-kursen så att jag i slutändan får certifikat att servera alkohol och mat här i BC.

Det märks för övrigt att det börjar bli jul, det är blinkaned färgglada lampor i vart och varenda gathörn - utan någon tillstymmelse till moderation.Framför allt så börjar det också bli lite kallare, det kryper ner till minusgrader på tidiga kvällen och natten och tar sig inte långt över fem-plusstrecket på dagarna. SKÖNT!

Nu ska jag ta tag i det här med jobb och verkligen hitta ett, sökte 7 stycken i förrgår men ska väl slänga ut minst lika många idag. På 40 CV:n borde ju nått hända tycker man?


Good morning world!
/F

PS. Har för övrigt fått en ny hobby! DS.


PS2. Nej, jag kollar bara och tycker det verkar häftigt.... DS2.

1 kommentarer to I Like:

Gunhildsblog sa...

På vad sätt gör Du kurserna, är de nätade? Lycka till, det låter ju klokt att ta dem!