Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

DJ Scheikz 15/12/2009

torsdag 17 december 2009
DJ Scheikz - Have a Techno-Xmas! by Scheikz

Shameless selfpromotion!

Jag snor lite av vår gemensamma bloggtid för att posta min senaste och mest annorlunda mix hittills. Då jag saknar mina båda CD-spelare så kopplade jag upp min Synth till datorn och band div. knappar och mojänger till olika funktioner i ett program och sen var det bara att köra. Ibland låter det skakigt men det beror på att datorn saknar två ljudkort så att jag inte kan förlyssna på låten som ska in.

Techno, House, Minimal - deep and funky, Vancouver-style.

Have a technoxmas!

/F

3 kommentarer to DJ Scheikz 15/12/2009:

Anonym sa...

Du vet ju att jag inte gillar techno Fredrik. Men det här var faktiskt riktigt bra! Sjukt proffsigt gjort :)
/Lisa

Gunhildsblog sa...

Hm, hur gör man för att lyssna då..? Gunhild

Anonym sa...

På tal om musik bör ni kolla upp Hilltop Hoods senaste platta! Singel Chase that feeling är det enda jag hunnit lyssna på än, men jag ska fixa resten när jag kommer hem till sverige!

Njut så länge: http://www.youtube.com/watch?v=uq8PyyMbrYQ

// Jaz P.