Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Three

tisdag 20 oktober 2009
Okey, nu är det tre dagar kvar.. Tre dagar.. 72 timmar.. Det är Riktigt lite det.
Fredrik åkte söder över redan i går, jag och Oskar åker nu på fredag. Ska träffas på arlanda för ett sista avsked av Sverige, sen bär det av mot Frankfurt och Vancouver. Vi behöver bara vänta i Frankfurt i 15 timmar, det är schysst ju! :)

På lördag får vi ändra headlinen på bloggen till "British Columbia - Conquered!", det blir galet nice!

Annars flyter sista dagarna här i Östersund på bra. Provpackade idag - blev mycket nöjd! Landade på 16 kg, då var hjälm, pjäxor och skidjacka i väskan. Woohoo! Då har jag 6 kg i handbagage och 7 kilo till i väskan att utnyttja, det är inte fy skam! Nu vet jag inte riktigt vad mer som behövs göras innan avresa. Jag fixade en ny försäkring i dag, den hos IF var Riktigt dålig kom jag (Oskars pappa fram till), den täckte Bara om jag hade en anställning. Vi kommer ju få jobb, det är jag övertygad om, men vad händer om jag får sparken? När jag reser vidare? Många frågor som inte kunde lämnas obesvarade.. Tack gode gud för Länsförsäkringar, dom vet hur man ska försäkra minsann!

Well, time to get a move on!

//R

0 kommentarer to Three: