Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

His illusions

tisdag 6 oktober 2009
17 dagar och 7 timmar kvar tills vi lyfter från Arlanda mot Frankfurt. Jag har inte riktigt förstått det än tror jag.. vet inte när jag kommer förstå? När vi lyfter från Arlanda? Landar i Frankrurt? Lyfter från Frankfurt? Landar i Vancouver? Pratar engelska med tulltjänstemannen? Jadu.. faktiskt är det här det enda jag funderar över. Jag har Inga som helst resnerver.. än.. En annan (Fredrik) verkar nojja som fan. Han har redan packat väskan liksom.. Det är något jag gör om 15 dagar, tidigast.. visst, han har lite mer att tänka på och det kanske är skönt att ha det gjort.

Ska skicka in mitt försäkringspapper i dag också. Känns väldigt bra men jag hade nog förväntat mig att det skulle bli en mindre milstolpe i förberedelserna till resan.. CV't skriver inte sig själv, men jag känner ingen som helst panik över något alls.. Vi får se när det kommer.. Om det kommer. Jag har aldrig varit den som är den med resnerver. Kanske bättre sent än aldrig? Den som lever får se.. Och vi ska allt leva vi tre!

//R

0 kommentarer to His illusions: