Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Big O in tha house!

tisdag 13 oktober 2009
Sådär ja! Då är man inne och kan börja skriva lite, på tiden liksom. Måste säga att jag har lite (ganska stor) prestationsångest då jag sitter och ska skriva mitt första inlägg här, eftersom både skägget o froob är betydligt mer erfarna bloggare än vad jag är. Samtidigt så har det slagit mig att det inte spelar någon roll vad/hur jag skriver, eftersom det är just Vår blogg.

Resnerver? Njaa, har mest ett sjukt starkt sug efter att få komma härifrån och se något nytt! Är taggad till tusen men knappast nervös..än. Kommer bli grymt, vi äger ju.

Börjar bli skeptisk till packningen dock. Har inte riktigt lyckats lista ut hur jag ska få med snowboardgrejer, träningsgrejer samt typ kläder på 23 kg. Efter att ha pratat med Robin och Fredrik inser jag att dom anser slaget förlorat och tänker betala för övervikt. Jag har dock en liten låga hopp kvar för att jag ska lyckas få ihop en packning ändå, jag menar, vem byter kläder mer än en gång i veckan egentligen? Får väl se om även min låga slocknar och plånboken får piskas lite extra.

Canada prepare yourself!

/Big O

1 kommentarer to Big O in tha house!:

Chomp-a-lomp sa...

Bra introduktion till bloggmosfären ek!