Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

BYOB

lördag 31 oktober 2009
Haaaaaaallloooooweeeen, är vi meeeer än baaaaaaaara vänner?!

Ehm ja, för er som inte är helt bekant med svensk pop-historia så parafraserade jag "Eloise", vem som har skrivit den har jag verkligen ingen aning om så don't even bother asking - haha! Arvingarna viskar en röst djupt där nere, men ja, ingen aning var det - så jag håller mig till den teorin.

Vi har tagit allt vårt pick och pack och gått ner för två trappor, gått på gatan i några kvarter, gått upp för tre långa trappor och slutligen parkerat allt det och våra ändor i vårat nya hostel. Samesun, mitt på partygatan Granville - så vad göra? Det är Halloween (och vi är i ett land som faktiskt firar det), det är 15 grader i luften och strålande sol och här sitter vi. Det är minst 30 grader i vårat nya hostelrum som vi delar med en harmynt, lätt bortkommen irländare som vi har väldigt svårt att uppfatta vad han säger. Spännande.

Det kommer bli skönt att flytta in i vår egen lägenhet på Tisdag eller Onsdag med eget internet och egna vråer.

1 week celebration!



/F

3 kommentarer to BYOB:

Gunhildsblog sa...

Tja, här får Du en länk till Eloise...nog var det Arvingarna alltid!
http://artists.letssingit.com/arvingarna-lyrics-eloise-7gr572g

Dröjer det ända in i veckan innan Ni får flytta in? Fattade att det skulle kunna ske idag, söndag? Nå, huvudsaken att Ni FÅR en lght lite snabbt!
Finns det inga ställen typ Kupan att handla möbler på, måste Ni köpa helt nya? Iofs väldigt roligt att göra det... =) Lycka till med Era inköp!
Hoppas Ni haft kul på Halloween..
Kram!

Björn sa...

i´ve got a golden tiiiicket, i´ve got a golden twinkle in myyy eye! Grabbar...det e bokat...i rest my case...!!!!

Wannabe Canadians sa...

@Gunkan:
HAH! Jag visste väl att det var Arvingarna, innerst inne! Det bor nog en liten dansbandsfjant i mig trots allt!

@Björn:
You got a golden tiiiiiicket! Och vi ser fram emot att du använder den ;)

Fred by Fred